1403/02/18

ابن مسعود سرپرست برگزاری اولین دوره بازی های ساحلی کشور شد

طی حکمی از سوی رییس فدراسیون، سرپرست برگزاری اولین دوره بازی های ساحلی کشور در بندرلنگه منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، اولین دوره بازی های فیتنس ساحلی کشور طی روزهای 17 و 18 اسفندماه به میزبانی شهرستان بندرلنگه در استان هرمزگان برگزار می شود.

عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام طی حکمی جعفر ابن مسعود را به عنوان سرپرست برگزاری اولین دوره مسابقات بازی های ساحلی کشور منصوب کرد.

ابن مسعود بعد از دریافت حکم خود گفت: قصد داریم این مسابقات را برای نخستین بار با سیاست اشاعه ورزش پاک و جلوگیری از سوءمصرف مواد نیروزا برگزار کنیم. ورزشکارانی که شاید تا الان پشت خط مانده اند و بدن های ظریف تری دارند و تا به حال از دارو استفاده نکرده اند، می توانند در این رویداد شرکت کنند. در رشته های فیزیک، گیمزکلاسیک، فیتنس اسپرت، فیتنس استایل، ماسل استایل، فیت مدل و فیتنس چلنج رقابت ها را برگزر خواهیم کرد. به همت هیات بدنسازی استان هرمزگان اسکان و تغذیه رایگان برای ورزشکاران در نظر گرفته شده و جوایز قابل توجهی هم به قهرمانان و اوورال ها اهدا می شود.

 

گفتنی است؛ ورزشکاران علاقه مند به شرکت در این مسابقه می توانند هم اکنون ثبت نام خود را برای شرکت در بازی های ساحلی کشور از طریق سامانه ملی بدنسازی انجام دهند.