1403/02/18

برگزاری مجمع عمومی سالیانه هیات بدنسازی استان آذربایجان غربی با حضور رییس فدراسیون/ نصیرزاده: ارومیه آماده میزبانی های بزرگ است

مجمع عمومی سالیانه هیات بدنسازی استان آذربایجان غربی با حضور رییس فدراسیون پرورش اندام روز شنبه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این مجمع که به ریاست عبدالمهدی نصیرزاده و با حضور بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی برگزار شد، گزارش عملکرد سال ۱۴۰۱ از سوی رییس و دبیر‌ هیات استان آذربایجان غربی ارائه شد و مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفت.

در ادامه رای گیری برای دو‌ عضو هیات رییسه هیات بدنسازی آذربایجان غربی صورت گرفت و با رای اعضای مجمع ناهید جانعلی پور و فخرعلی نیکبخت به عضویت هیات رییسه درآمدند. 

بعد از صحبت های مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و اعلام آمادگی برای میزبانی از رویدادهای بین المللی در سال ۱۴۰۳، رییس فدراسیون بدنسازی نیز دقایقی به صحبت پرداخت. 

عبدالمهدی نصیرزاده در بخشی از صحبت های خود گفت: امروز‌ همدلی را در میان اعضای مجمع و مسوولان ورزشی استان و هیات بدنسازی مشاهده کردم. با توجه به سوابق درخشان این استان در میزبانی های ملی و‌ بین المللی قطعا فدراسیون‌ هم از برگزاری مسابقات در این استان استقبال می کند. برنامه های متعددی داریم که می بایست با کمک هیات بدنسازی و اداره کل ورزش و‌جوانان در سال جدید آن ها را اجرا کنیم.

گفتنی است؛ در پایان از اعضای مجمع با اهدای لوحی‌ از سوی‌ رییس فدراسیون تقدیر به عمل آمد.