1403/02/18

نشست هم اندیشی رییس فدراسیون بدنسازی با روسای هیات های استانی/ نصیرزاده: یک سال تاریخی در پیش است

نشست هم اندیشی رییس فدراسیون بدنسازی با روسای هیات های استانی و مسئولین آموزش استان ها به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، با توجه به قرار داشتن در روزهای پایانی سال 1402 امروز نشست هم اندیشی رییس فدراسیون بدنسازی با روسای هیات های استانی و مسئولین آموزش استان ها به صورت آنلاین برگزار شد.

در این نشست رییس فدراسیون ضمن شنیدن نقطه نظرات مسئولین آموزش استان ها و روسای هیات های استانی در خصوص مباحث آموزشی، در خصوص برنامه های آموزشی فدراسیون در سال 1403 و همچنین تفویض اختیار به هیات های استانی در برگزاری دوره های مربیگری و کارورزی به صحبت پرداخت.

در ادامه ویدیویی از عملکرد فدراسیون در سال 1402 و تصاویری از تقویم مسابقات فدراسیون در سال 1403 به نمایش گذاشته شد. روسای هیات های استانی پیشنهادات و راهکارهای خود را در رابطه با برنامه های فدراسیون در سال آینده مطرح کردند.

در پایان رییس فدراسیون بدنسازی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان توضیحاتی را در خصوص برنامه های سال 1403 ارائه کرد و گفت: بعد از اتفاقات بزرگ و تاریخی که در سال 1402 رخ داد، حالا با کمک هیات های استانی در تدارک یک سال شلوغ و پربار هستیم. در سال جدید از سه رویداد بین المللی بزرگ یعنی مچ اندازی قهرمانی مردان و زنان آسیا در جزیره کیش، مسابقات بین المللی در تمامی رشته ها در ارومیه و مسابقات پرورش اندام قهرمانی مردان جهان در جزیره کیش میزبانی خواهیم کرد. رقم خوردن این اتفاقات بزرگ نیازمند اتحاد و همدلی بین همه ارکان فدراسیون و هیات های استانی است. امسال همچنین با رایزنی های متعددی که داشتیم زمینه ضبط و پخش مسابقات مردان آهنین را از صداوسیما فراهم کردیم.