1403/02/18
شوندی، دبیر کمیته فیتنس:

با افرادی که در رویدادهای غیرقانونی شرکت می کنند، برخورد خواهد شد/ فعالیت ورزشکاران، داوران و مربیان را رصد می کنیم

دبير كميته فيتنس فدراسيون بدنسازی و پرورش اندام گفت: ورزشكاران ، داوران ، مربيان و تمامی عواملی كه در مسابقات و رويدادهاى كميته فيتنس ايران شركت مي كنند، نمي توانند در تشكيلات غير مجاز فعاليتى داشته باشند.

بهنام شوندی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: با توجه به قوانين فدراسيون جهانی(IFBB) كليه افرادى كه در تشكيلات فيتنس ايران فعاليت دارند، مى بايستى از قوانين فدراسيون تبعيت كنند و نمي توانند در تشكيلات و سازمان هاى غير مجاز كه مجوز از فدراسيون بدنسازى و وزارت ورزش ندارند، فعاليت كنند.

وى افزود: اخيرا گزارش ها و كليپ هايى به دست ما رسيده كه برخى از اين تشكيلات غير مجاز كه هيچ رسميتى در ايران ندارند در جهت سوء استفاده از ورزشكاران به صورت كاملا زير زمينى و بدون اخذ مجوز قانونى اقدام به فعاليت و برگزارى ايونت ها و بازبينى ها نموده اند. لذا كليه ورزشكاران، داوران، مربيان و تمامی عواملی كه با این تشكيلات غير رسمى فعاليت نموده و به هر نحوى همكارى داشته باشند، برخورد خواهد شد.

دبير كميته فيتنس در پایان گفت: کمیته فیتنس و فدراسیون بدنسازی موارد اینچنینی را ابتدا در کمیته انضباطی بررسی و با آن ها برخورد کرده و همچنین برگزاری چنین رویدادهایی به صورت غیرمجاز را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد کرد.