1403/02/11

نادری: اهمیت دادن به استان ها نقطه قوت فدراسیون بدنسازی است/ گلستان پر از استعداد است

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گلستان گفت: خدا را شاکرم که توانستیم در میزبانی مسابقات مچ اندازی کشور موفق عمل کنیم.

اسماعیل نادری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با عملکرد هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گلستان در سال 1402 اظهار داشت: هیات بدنسازی استان گلستان سال خوبی را سپری کرد و ما در بخش مچ اندازی، پاورلیفتینگ و داوری پرورش اندام اتفاقات ویژه ای را تجربه کردیم. ورزشکاران ما در اکثر مسابقات شرکت کردند و موفق به کسب مدال هم شدند. گل سرسبد این اتفاقات هم در روزهای پایانی سال رخ داد که تیم مچ اندازی مردان گلستان به عنوان قهرمانی کشور رسید. البته در بخش بانوان باید کار بیشتری صورت بگیرد تا آن ها هم بتوانند در آینده به سطح آقایان برسند.

وی افزود: یکی از اهداف ما در سال 1402 تمرکززدایی از مرکز استان بود. سعی کردیم به شهرستان ها هم نگاه ویژه ای داشته باشیم که خدا را شکر تا حد زیادی موفق بودیم. امیدوارم با کمک فدراسیون بتوانیم در سال جدید فرصت های ویژه ای را در اختیار ورزشکاران قرار دهیم. استان گلستان یکی از استان های محروم کشور است، اما پر از استعداد است. باید سعی کنیم به مناطق دور افتاده پر و بال بدهیم. استان گلستان در کل 2 میلیون جمعیت دارد و از نظر امکانات و زیرساخت ها هم ضعف دارد، اما می بینید که در تیم ملی مچ اندازی نمایندگان زیادی داریم و قطعا در سایر رشته ها هم می توانیم با استعدادیابی مناسب به رتبه های برتر کشور برسیم.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گلستان با اشاره به میزبانی این استان از مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در اسفندماه تصریح کرد: خدا را شکر همه از این میزبانی راضی بودند. استقبال خوبی در هر دو بخش آقایان و بانوان صورت گرفت که فکرش را نمی کردیم، اما خدا را شکر شرمنده نشدیم. امیدوارم با مساعدت فدراسیون بتوانیم میزبانی های بیشتر بگیریم.

نادری با اشاره به عملکرد فدراسیون نیز گفت: عملکرد خوب فدراسیون حتی در استان گلستان هم نمود پیدا کرده و از نظر من اتفاقا همین اهمیت دادن به استان ها یکی از نقاط قوت فدراسیون است. فدراسیون دید همه جانبه ای دارد و اصلا متمرکز روی پایتخت نیست. برگزاری مسابقات در نقاط مختلف کشور قطعا به استعدادیابی بهتر و رشد و تعالی ورزش بدنسازی کمک خواهد کرد.

وی در پایان اضافه کرد: اخذ میزبانی های آسیایی و جهانی در رشته های مچ اندازی و پرورش اندام جزو اتفاقات تاریخی بوده که باعث ایجاد شور و شوق در میان جوانان شده است. استان گلستان هم نمایندگان خوبی در مسابقات آسیایی مچ اندازی در جزیره کیش دارد که امیدوارم بتوانند پرچم جمهوری اسلامی ایران را بالا ببرند.