1403/02/27

آماده باش برای فتح کاپ قهرمانی آسیا/ ملی پوشان مچ اندازی ایران 31 فروردین در کیش حضور داشته باشند

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد تمامی ملی پوشان مچ اندازی می بایست روز 31 فروردین در جزیره کیش حاضر باشند.

ناصر امیری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا 2024 در جزیره کیش اظهار داشت: از طریق روابط بین الملل فدراسیون اقدامات لازم در خصوص حضور تیم های خارجی در حال انجام است و امیدواریم این رویداد که در بخش مردان و زنان و در تمامی رده های سنی انجام می شود، از سطح کمی و کیفی مناسبی برخوردار باشد. انشالله 31 فروردین تا 8 اردیبهشت ماه جزیره کیش میزبان این رویداد بزرگ خواهد بود.

وی در خصوص اعضای تیم ملی مچ اندازی ایران عنوان کرد: اسامی ملی پوشان بعد از برگزاری مسابقات انتخابی و از سوی کمیته فنی اعلام شد. در تمامی اوزان و تمامی رده های سنی تیم کاملی را به مسابقات اعزام می کنیم و امیدواریم بتوانیم یک اتفاق تاریخی را رقم بزنیم و کاپ قهرمانی را در کشورمان نگه داریم.

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ادامه داد: ملی پوشان ایران می بایست روز 31 فروردین در جزیره کیش خودشان را به سرپرست تیم ملی معرفی کنند. روز ورود تمامی تیم ها 31 فروردین خواهد بود و طی روزهای یک و دو اردیبهشت هم وزن کشی تمامی ورزشکاران صورت می پذیرد.

امیری در پایان گفت: تمامی ارکان فدراسیون بسیج شده اند تا یک میزبانی تاریخی را از مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا داشته باشیم. بدون شک برگزاری این مسابقات با حضور ورزشکاران پرتعداد خارجی آزمونی دشوار برای فدراسیون بدنسازی است که امیدوارم با حمایت وزارت ورزش و مسئولان جزیره کیش از آن سربلند بیرون بیاییم.