1403/02/11

نشست استاندار همدان با قهرمانان و مسئولان هیات بدنسازی استان/ از رضا قیطاسی تجلیل شد

در مراسمی استاندار همدان از رضا قیطاسی قهرمان مردان آهنین در سال ۱۴۰۳ تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مراسم تجلیل از رضا قیطاسی قهرمان قوی‌ترین مردان و ایران و جهان شامگاه یکشنبه در هتل باباطاهر همدان با حضور علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، حمیدرضا یاری سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام و ورزشکاران برگزار شد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در این مراسم با بیان اینکه رضا قیطاسی مایه مباهات ورزش همدان است، عنوان کرد: قیطاسی از قهرمانان جهانی، آسیایی و ملی کشورمان بوده که توانسته برای کشورمان و استان همدان در مسابقات مختلف افتخارآفرینی کند. باعث افتخار بنده است که امروز در جمع خانواده پر افتخار بدنسازی و پرورش اندام استان همدان قرار دارم و با تمام توان در کنار ورزش استان خواهم بود.

علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های رضا قیطاسی اظهار کرد: ورزشکارانی که برای کشورمان و زادگاه خود افتخارآفرینی می‌کنند همواره زیر چتر حمایتی دستگاه ورزش قرار دارند. ما هر گونه حمایتی که در توان دستگاه ورزش باشد از افتخارآفرینان ورزش استان دریغ نمی‌کنیم. هیئت بدنسازی و پرورش اندام جز هیئت‌های پرافتخار ما است و یکی از هیئت‌های ورزشی که بیشترین ورزشکار و باشگاه فعال را در استان دارد هیئت بدنسازی و پرورش اندام است.

حمیدرضا یاری سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان با بیان اینکه باعث افتخار بنده است در کنار خانواده این رشته ورزشی باشم، گفت: بنده در هیئت‌های ورزشی تیراندازی با کمان و کشتی به جامعه بزرگ ورزش خدمت کرده‌ام امروز هم هر کاری که بتوانم برای خانواده بزرگ بدنسازی و پرورش اندام استان انجام خواهم داد. در گام نخست با تک‌تک کمیته‌ها، صاحب‌نظران و پیشکسوتان این هیئت جلسه برگزار کرده‌ایم و آماده خدمت به جامعه این رشته ورزشی هستم.

در پایان این مراسم از رضا قیطاسی قهرمان مردان آهنین ۱۴۰۳ به عنوان قوی‌ترین مرد ایران توسط استاندار همدان تجلیل صورت گرفت.