1403/02/12
محمدپرست، رییس هیات استان سیستان و بلوچستان:

بازگشت مردان آهنین به تلویزیون کار بزرگی بود/ فدراسیون نگاه ویژه ای به سیستان و بلوچستان داشته است

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سیستان و بلوچستان گفت: عملکرد خوب فدراسیون و فعالیت های گسترده اعث شده در استان سیستان و بلوچستان هم شاهد افزایش تعداد مخاطبان باشیم.

صمد محمدپرست در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با عرض تسلیت در پی شهادت تعدادی از ماموران نیروی انتظامی در حمله تروریستی اخیر در استان سیستان و بلوچستان، در رابطه با عملکرد هیات بدنسازی استان سیستان و بلوچستان در سال گذشته اظهار داشت: ما سعی کردیم طبق تقویم فدراسیون پیش برویم و مسابقات استانی خود را در رشته های مختلف برگزار کردیم. در اکثر مسابقات کشوری در رشته های مختلف و در بخش بانوان و آقایان نمایندگانی داشتیم و موفقیت های زیادی را هم کسب کردیم. در بخش بانوان پاورلیفتینگ دو مدال طلا گرفتیم و در مسابقات تک لیفت قم هم 4 مدال در بخش مردان و 4 مدال در بخش بانوان به دست آوردیم. در کادر داوری مسابقات هم نماینده داشتیم.

وی افزود: عملکرد خوب فدراسیون و فعالیت های گسترده در بخش های مختلف باعث شده تا در استان سیستان و بلوچستان هم شاهد افزایش تعداد مخاطبان هیات و ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات باشیم. شاید قبل از حضور دکتر نصیرزاده در فدراسیون و فعالیت های صورت گرفته، اصلا شناختی از برخی رشته های زیرمجموعه فدراسیون وجود نداشت، اما با راه اندازی رشته های جدید و احیای برخی رشته های قدیمی اتفاقات بزرگی رخ داده است.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سیستان و بلوچستان با اشاره به عملکرد فدراسیون در سال 1402 نیز تصریح کرد: عملکرد فدراسیون که نیاز به تعریف ندارد. شاید بگویم کار 10 ساله را فدراسیون در یک سال انجام داد. دیدیم که در ایام نوروز مسابقه مردان آهنین به تلویزیون برگشت. رشته پاورلیفتینگ هم که دو، سه سالی است روی آنتن تلویزیون می رود. این یعنی فدراسیون بدنسازی و رشته هایش وارد خانه های مردم شدند و این اتفاقات با پیگیری های رییس فدراسیون رخ داده است. واقعا از زمان حضور دکتر نصیرزاده تحول بزرگی در فدراسیون رقم خورده و در بخش اعزام های برون مرزی و کسب افتخارات بین المللی هم اتفاقات بی نظیری در حال رخ دادن است.

محمدپرست در خصوص برنامه های هیات بدنسازی استان سیستان و بلوچستان در سال 1403 گفت: ما تقویم ورزشی خود را طبق تقویم فدراسیون تدوین کردیم. همچنین امسال به دنبال میزبانی در مسابقات پاورلیفتینگ و قویترین مردان در سطح کشور هستیم. البته در رشته های مختلف مسابقات شرق کشور را با مجوز فدراسیون برگزار کردیم و امیدوارم امسال میزبان مسابقات کشوری باشیم.

وی در پایان اضافه کرد: جا دارد از رییس فدراسیون به خاطر حمایت هایی که از هیات بدنسازی استان سیستان و بلوچستان و ورزشکاران و قهرمانان داشته، تشکر کنم. بدون شک این نگاه ویژه رییس فدراسیون به استان ها باعث رشد و تعالی بدنسازی و ورزش های قدرتی در سراسر کشور خواهد شد.