1403/02/11
مظفری، دبیر انستیتوی فدراسیون بدنسازی خبر داد:

آخرین اخبار و اطلاعات در خصوص برگزاری سمینار و دوره بین المللی مچ اندازی/ ثبت نام آغاز شد

دبیر انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: به داورانی که دارای دفترچه ملی مچ اندازی می باشند، در صورت شرکت در سمینار بین المللی یک درجه ارتقا تعلق خواهد گرفت.

سعید مظفری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری سمینار بین المللی داوری مچ اندازی همزمان با برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا در جزیره کیش اظهار داشت: کلیه ورزشکاران، مربیان و داوران رشته های مختلف به ویژه مچ اندازی می توانند در سمینار بین المللی داوری مچ اندازی ثبت نام نمایند .

وی افزود: به آن دسته از داورانی که دارای دفترچه ملی مچ اندازی از فدراسیون می باشند، درصورت شرکت در سمینار بین المللی یک درجه ارتقا نیز تعلق خواهد گرفت. مبلغ 100 یورو هزینه حضور در این سمینار می باشد.

دبیر انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: علاقه مندانی که تمایل به حضور در دوره داوری مچ اندازی دارند در صورت شرکت در سمینار بین المللی می توانند با حضور در یک دوره کوتاه مدت که در تهران برگزار خواهد شد، علاوه بر سمینار بین المللی دفترچه درجه سه ملی خود را هم دریافت نمایند.

مظفری ادامه داد: دارندگان دفترچه درجه دو ملی مچ اندازی می توانند در دوره داوری بین المللی رشته مچ اندازی ثبت نام نمایند که مبلغ این دوره ۲۰۰ یورو می باشد.

وی در پایان گفت: تمامی هزینه ها برای شرکت در دوره ها و سمینارهای بین المللی مچ اندازی می بایست به حساب ارزی فدراسیون به شماره ۲۱۴۵۴۱۰۰۰۰۰۷۲ نزد بانک ملی واریز شود.

 علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 09111115901 و 09330106454 تماس حاصل نمایند.