1403/02/11
در دیدار رییس فدراسیون بدنسازی با سرپرست ورزش های دانشگاهی مطرح شد:

پیشنهاد ورود رشته های فدراسیون بدنسازی به بازی های همبستگی دانشجویان کشورهای اسلامی

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با سرپرست فدراسیون ورزش های دانشگاهی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و رییس کمیسیون دانشگاهی فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام با حضور در فدراسیون ورزش های دانشگاهی با محمدرسول خدادادی دیدار کرد.

در این نشست رییس فدراسیون بدنسازی با تبریک انتصاب خدادادی به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش های دانشگاهی گفت: فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام چند سالی است که کمیسیون دانشگاهی را راه اندازی کرده و به دنبال ورود به بازی های دانشگاهی جهان است. ما نیز قصد داریم به زودی اولین دوره مسابقات فیتنس و پرورش اندام دانشجویی را برگزار کنیم و سپس میزبان مسابقات جهانی هم باشیم. البته در رشته های دیگر مثل پاورلیفتینگ بخش دانشجویی کاملا فعال هستند و هر سال در مسابقات شرکت می کنند. 

همچنین نصیرزاده پیشنهاد کرد فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی زمینه ورود رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی از جمله فیتنس و فیزیک در بخش مردان و فیتنس چلنج، پاورلیفتینگ و مچ اندازی در بخش آقایان و بانوان به بازی های همبستگی دانشجویان کشورهای اسلامی که قرار است امسال به میزبانی ایران برگزار گردد، فراهم شود.

خدادادی نیز با استقبال از همکاری نزدیک با فدراسیون بدنسازی به عنوان یک رشته مادر، اعلام کرد تلاش خود را برای حضور رشته های زیرمجموعه این فدراسیون در بازی های همبستگی دانشجویان کشورهای اسلامی به میزبانی ایران خواهد کرد. 

گفتنی است؛ در این نشست مسعود روشنی سخنگوی فدراسیون و ابراهیم کمانی رییس کمیته مسابقات، رییس فدراسیون را همراهی می کردند.