1403/02/17

آغاز طوفانی سال جدید هیات بدنسازی استان اصفهان با برگزاری مسابقات متعدد

جلسه ارکان هیات باحضور 50 نفر متشکل از مسئولین کمیته ها و اعضای زیرمجموعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان جلسه ارکان زیرمجموعه هیات باحضور50نفر از ارکان زیرمجموعه در دوبخش بانوان و آقایان دوشنبه۲۷فروردین ماه در سرای ورزشکاران برگزار شد.

در این جلسه مسئولین کمیته ها توضیحاتی در مورد عملکرد خود طی سرپرستی اول ارائه کردند و همچنین طرح و برنامه های خود را نیز برای سال جدید و سرپرستی دوم جناب قریشی توضیح دادند.

یحیی آگاهی مشاور سرپرست هیات در این باره گفت: ممنون و سپاسگزارم از تمام شما اساتید که امروز اینجا حاضر هستید و نه امروز بلکه طی این دوره سرپرستی همیشه همراه و حامی هیات بودید و تشکر ویژه دارم از جناب قریشی سرپرست محترم هیات که واقعا در این مدت کوتاه برای جامعه بدنسازی استان اصفهان سنگ تمام گذاشتند.

میدانچی نایب رییس هیات گفت:  بنده از یکایک شما سروران عزیز بخصوص در حوزه بانوان ممنون و سپاسگزارم که با این حجم از فعالیت شگفتی آفرین شدید و همچنان همسو و یک دل با هیات و برای اعتلای بدنسازی استان در تلاش هستید.

در این جلسه که در راستای ارائه ی پیشنهادات کمیته های مختلف در سال جدید برگزار شد مراسم بدرقه اعضای اصفهانی تیم ملی مچ اندازی جمهوری اسلامی ایران نیز جهت شرکت در مسابقات آسیایی برگزار گردید.

همچنین در پایان این جلسه مقرر شد مسابقات فیتنس چلنج آقایان هفتم اردیبهشت ماه ، پویش کمیته همگانی همزمان با هفته نکوداشت اصفهان و مسابقات پرورش اندام جهت اعزام به مسابقات انتخابی تیم ملی۲٨اردیبهشت ماه برگزار گردد که موارد فنی به صورت بخشنامه طی هفته جاری به استحضار عموم خواهد رسید.