1403/02/17
در حاشیه دیدار رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام با منتخبین مردم قم در مجلس شورای اسلامی مطرح شد:

روانبخش: ورزش بدنسازی موجب تقویت قدرت و قوت نسل جوان است / تلخابی: تشکیل کارگروه ورزش استان مورد توجه منتخبین مردم باشد

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت : ورزش بدنسازی موجب تقویت قدرت و قوت جوانان می شود. امروز باید با تشکیل کارگروه ورزش به ورزش استان کمک کنیم.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و‌پرورش اندام استان قم، در حاشیه دیدار رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم با منتخبین مردم قم در مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام روانبخش عنوان کرد: ورزش و نشاط از مولفه های اصلی کشور است، در اسلام نیز به ورزش تاکید شده است و باید توجه داشت که ورزشی مثل بدنسازی موجب تقویت قدرت و قوت نسل جوان ما می باشد و توجه به ورزش و ورزشکاران جزو مولفه های اصلی کشور است و باید بدان ها اهتمام داشت.

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در استان قم حمایت در حوزه ورزش ضعیف است و توجه کافی به معقوله ورزش نشده است و همچنین جوانان و نوجوانان قمی در هر رشته و حوزه ای نخبه و پدیده هستند‌‌ و هیچ تردیدی در آن نیست.

وی‌ ادامه‌ داد: انشاالله بتوانیم به عنوان نمایندگان مردم در حوزه کلان و در حوزه استان اتفاقات مثبتی را برای ورزش رقم بزنیم و شاهد رشد مثبت سایر رشته های ورزشی نیز باشیم و به پیشنهاد رییس هیات بدنسازی استان قطعا باید هیات اندیشه ورز و کارگروه ورزش استان با حضور متخصصین سایر رشته های ورزشی تشکیل بشود.

روانبخش افزود: امروز شاید نتوانیم در کار اجرایی دخالتی داشته باشیم اما قطعا میتوانیم از مسوولان اجرایی برای رشد و تحول امور بویژه مسائل ورزشی که لازمه و نیاز استان و کشور مطالبه داشته باشیم.

در بخش دیگری از این دیدار حجت الاسلام روانبخش با اشاره به نیاز تصمیمی قوی و جسورانه برای تحول ورزش استان گفت: خداراشاکریم امروز قدرت و اتحاد سه نماینده باهم به نفع و برای مردم است تا توان و اراده سه نفر بتواند مصمم و با انگیزه به تحول در استان و رفع مشکلات بپردازند.

مجید تلخابی، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام در این دیدار عنوان کرد: خداراشاکریم که جامعه فرهیخته و فهیم ورزش استان در انتخابات مجلس دوازدهم به خوبی به ندای مشارکت حداکثری رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و امروز خرسندیم که نمایندگان قم ارتباط خوبی با اهالی ورزش دارند.

وی ادامه داد: تشکیل کارگروه ورزش استان از لزوم غیر قابل انکار می باشد که تقاضا داریم منتخبین مردم با توجه به تخصص و تاثیر افراد در ورزش استان به تشکیل این کارگرو اهتمام داشته باشند