1403/02/17

دیدار دبیر کنفدراسیون مچ اندازی آسیا با سرکنسول ایران در قزاقستان/ علیف: بهترین تصمیم را برای مسابقات آسیایی خواهیم گرفت

دبیر کنفدراسیون مچ اندازی آسیا با حضور در سفارت ایران در آلماتی با سرکنسول ایران در قزاقستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، احمد علیف، دبیر کنفدراسیون مچ اندازی آسیا با حضور در سفارت ایران در آلماتی با محسن فغانی سرکنسول ایران در قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار علیف با اشاره به تعویق مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا به میزبانی ایران به دلیل سیل بی سابقه در کشور امارات و لغو پروازها گفت: با فدراسیون ایران ارتباط نزدیکی داریم و میزبانی مهمترین رقابت قاره آسیا را به این کشور اعطا کردیم. در شرایطی که همه چیز آماده این میزبانی بود، متاسفانه بارش شدید باران و سیلاب شدید در کشور امارات باعث لغو شدن پروازها به مدت چند روز شد. به همین خاطر امکان حضور ورزشکاران خارجی در تاریخ مقرر وجود نداشت و مجبور به تغییر تاریخ مسابقات شدیم. در اولین جلسه هیات رییسه کنفدراسیون آسیا در خصوص این رقابت ها تصمیم گیری خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم در تاریخ جدیدی این رویداد را در کشور ایران برگزار کنیم.

محسن فغانی، سرکنسول ایران در کشور قزاقستان نیز با ابراز خوشحالی از ارتباط نزدیک کنفدراسیون مچ اندازی آسیا با فدراسیون ایران اعلام کرد دولت ایران از میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا 2024 حمایت همه جانبه ای خواهد داشت.