1403/02/17

رییس فدراسیون بدنسازی با مدیر شبکه سه سیما دیدار کرد/ تقدیر نصیرزاده از فروغی در پی بازگشت مردان آهنین به قاب تلویزیون

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از مدیر شبکه سه سیما به واسطه پخش دوباره مسابقه «مردان آهنین» تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ظهر امروز(چهارشنبه) با علی فروغی مدیر شبکه سه سیما دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار نصیرزاده با اشاره به بازتاب مثبت و گسترده بازگشت مسابقه «مردان آهنین» به قاب تلویزیون گفت: قطعا پخش این برنامه نقش پررنگی در افزایش مشارکت مردم در ورزش همگانی خواهد داشت و بازهم باشگاههای بدنسازی شاهد حضور پرشور جوانان خواهند بود. امیدوارم با درایت حضرتعالی پخش این برنامه مستمر باشد چون از همین حالا خیلی از جوان ها و ورزشکاران برای مسابقات در سال جدید تمرینات خود را آغاز کرده اند. همزمانی این مسابقه با ماه مبارک رمضان اتفاقات قابل توجهی را رقم زد و خدا را شکر که ما نیز در اجرا و ساخت این برنامه سربلند شدیم. امیدوارم در سایر رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی نیز شاهد توجه ویژه صداوسیما به ورزشکاران کشورمان باشیم. 

در ادامه فروغی مدیر شبکه سه سیما نیز با تقدیر از همکاری فدراسیون بدنسازی در امر ساخت برنامه مردان آهنین عنوان کرد: خدا را شکر با زحمات شما و همکاران بنده اتفاق خوبی رخ داد و برنامه مردان آهنین یکی از برنامه های پرمخاطب صداوسیما در نوروز 1403 بود. انشالله برای سال جدید نیز باید با پوشاندن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت این روند را ادامه دهیم.

گفتنی است؛ در پایان این نشست رییس فدراسیون بدنسازی با اهدای لوحی از زحمات علی فروغی مدیر شبکه سه سیما تقدیر و تشکر کرد.