1403/05/06

برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات مستریونیورس با حضور رئیس فدراسیون جهانی/ نمایندگان کشورهای خارجی به شهدای خدمت ادای احترام کردند

مراسم افتتاحیه مسابقات بین المللی مستریونیورس 2024 ایران با حضور نمایندگان 13 کشور و رئیس فدراسیون جهانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، دومین دوره مسابقات بین المللی مستریونیورس 2024 ایران(جام زنده یاد یزدان راد) که از روز جمعه و در رشته های مچ اندازی، پاورلیفتینگ، فیتنس چلنج، فیتنس و پرورش اندام آغاز شده، امروز با برگزاری مراسم افتتاحیه پیگیری شد.

در این مراسم که نمایندگان 13 کشور و رئیس فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام حضور داشتند، تمامی مهمانان خارجی و داخلی با اهدای گل به مقام شامخ شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید ایران ادای احترام کردند.

همچنین در بخشی از این برنامه از پوستر و تیزر رسمی مسابقات پرورش اندام قهرمانی مردان جهان 2024 که قرار است 2 تا 7 مهرماه امسال به میزبانی ایران برگزار گردد، رونمایی شد.

در ادامه رافائل سانتونخا، رئیس فدراسیون جهانی نیز در سخنرانی خود با اشاره به میزبانی باکیفیت ایران از رویداد مستریونیورس، میزبانی ایران در مسابقات قهرمانی مردان جهان را یک اتفاق بزرگ قلمداد کرد.

گفتنی است؛ مسابقات بین المللی مستریونیورس تا روز سه شنبه هفته جاری با حضور ورزشکاران داخلی و خارجی ادامه پیدا خواهد کرد.